برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک

 

درباره استان نیوبرانزویک

نیوبرانزویک یکی از چهار استان آتلانتیک کانادا با جمعیتی در حدود ۷۶۰،۰۰۰ نفر می‌باشد. مناطق بکر در این استان به وفور یافت می‌شود.

۸۵ درصد این استان پوشیده از جنگل است. همچنین چندین جزیره ساحلی در این استان موجود می‌باشد.

سنت جان (Saint John) بزرگترین شهر (۱۳۰،۰۰۰ نفر جمعیت) و فردریکتون (Fredericton) مرکز این استان می‌باشند. شهر Moncton دیگر مرکز مهم شهری این استان محسوب می‌گردد. این استان دو زبان رسمی دارد. ۳۵ درصد آنها فرانسوی (که زبان اول محسوب می‌شود) صحبت می‌کنند و ۶۵ درصد مابقی انگلیسی زبان هستند. آب و هوای این استان در تابستان بسیار مناسب و در زمستان با بارش قابل توجه برف همراه است.

این استان دارای منابع سرشار طبیعی بوده که بخش اصلی اقتصاد استان را تشکیل می‌دهد. با توجه به مساحت زیاد جنگل‌ها، محصولات چوبی از صادرات اصلی این استان می‌باشد.

 

مهاجرت از طریق برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک

این برنامه یک مسیر مهاجرت اقتصادی است برای کارآفرینان باتجربه که آماده ایجاد، راه اندازی و مدیریت فعال یک تجارت در حین زندگی و اقامت دایم در نیوبرانزویک هستند.

متقاضیان تحت این برنامه باید حداقل شرایط را برای سن، زبان، تحصیلات، دارایی خالص شخصی، مالکیت تجاری و/یا تجربه مدیریت ارشد و نوع بیزینس داشته باشند. الزامات واجد شرایط بودن باید در زمان ثبت EOI، وجود داشته باشد و سپس توسط استان انتخاب شوند. برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک جهت اخذ اقامت دائم کانادا یکی از کوتاه ترین و بهترین روش های مهاجرتی می باشد. این برنامه در مقایسه با سایر برنامه های کارآفرینی استانی، از معدودترین برنامه های مهاجرتی می باشد که با پرداخت مبلغ سرمایه گذاری و همچنین سپرده تضمین نسبتا پایین، به صورت مستقیم منجر به اخذ اقامت دائم کانادا می شود.

 

شرایط اقدام از طریق برنامه کارآفرینی نیوبرانزویک

** دارا بودن حداقل سرمایه و دارایی به میزان 600 هزار دلار كانادا که مبلغ 300 هزار دلار آن می بایست نقد و قابل انتقال باشد. این دارایی می تواند به صورت ملك، پول نقد و … به نام متقاضی یا همسر باشد.

**دارا بودن حداقل 3 سال سابقه مدیریت در 5 سال گذشته برای صاحبین مشاغل (مدیریت عامل، جواز کسب، پروانه مطب فعال و …) صاحبین مشاغل می بایست مالکیت کسب و کار با مالکیت بیش از 33 درصد را دارا باشند.

** دارا بودن حداقل 5 سال سابقه مدیریت ارشد در 5 سال گذشته برای مدیران.

** دارا بودن حداقل مدرک فوق دیپلم و بالاتر.

** دارا بودن سن 22 تا 55 سال.

** دارا بودن حداقل نمره CLB 5 از مدرک زبان انگلیسی آیلتس جنرال و یا مدرک فرانسه

Listening 5                               Writing 5                             Reading 4                                  Speaking 5

**توانایی سرمایه گذاری به میزان 250 هزار دلار کانادا جهت راه اندازی بیزنس که پس از ورود به استان نیوبرانزویک قابل اجرا می باشد.

** انجام سفر تحقیقاتی 5 تا 10 روزه از استان نیوبرانزویک جهت بررسی و آشنایی با استان

** کسب حداقل امتیاز قبولی 65 از 100 بر اساس جدول امتیازبندی

 

چگونگی پروسه پرونده:

-ایجاد پروفایل آنلاین

-ارسال درخواست تمایل به اقدام به صورت آنلاین- Expression of Interest

– انتظار برای دریافت نامه Invitation to Apply

-ارسال تمامی مدارک درخواستی، فرمها، بیزینس پلن و …. پس از دریافت نامه بالا

– شرکت در مصاحبه در صورت لزوم و درخواست استان

-انتظار برای دریافت نامه قبولی استان Nomination Letter. مبلغ 100 هزار دلار به عنوان سپرده تضمین که ظرف مدت 60 روز پس از دریافت نامه قبولی از استان، قابل پرداخت می باشد. در صورت راه اندازی بیزنس مبلغ سپرده پس از یک سال به متقاضی عودت داده خواهد شد.

-ارسال پرونده درخواست اقامت دائم کانادا پس از دریافت نامه قبولی و انتظار جهت دریافت تاییدیه

-ورود به استان و شروع بیزینس. در صورت عدم راه اندازی بیزنس مبلغ سپرده به میزان 100 هزار دلار غیر قابل عودت می باشد.

 

مزایای اقدام از طریق برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک

  • مبلغ کم سرمایه گذاری و سپرده تضمین به عبارت دیگر در صورت عدم تمایل به راه اندازی بیزنس، صرفا با پرداخت مبلغ 100 هزار دلار سپرده تضمین اقامت دائم خود و اعضای خانواده خود را دریافت می نمایید.